ماهانماهان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ني ني من

اولين عكساي ني ني من

1388/9/8 12:03
نویسنده : نيره
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیطونم . دیگه خیلی داری شیطونی می کنی شبا تا صبح لگد بارونم می کنی

دیشب با بابایی رفتیم برات کالسکه و کریر و رورک دیدیم ولی هنوز نخریدیم . پسر گلم هفته

پیش رفتم سونوگرافی که صورت قشنگت رو ببینم . همیشه فکر می کردم شبیه بابا بشی ولی

کپ خودمی توپولی توپولی . اولین باری که دیدمت کلی ذوق کردم به دوربین نگاه می کردی

وقتی خانم دکتر می خواست ازت عکس بندازه صورتت رو برمی گردوندی. الهی که قربونت بشم

چقدر تو معصومی ولی پدر منو دراوردی این مشت و لگدات منو کشته جیگرم .

حالا عزیزم بیا عکسای قشنگتو ببین . ببین چقدر شبیه مامانی مخصوصا مماقت البته الان دست

خوشگلت روی مماقته

img98.com Image Upload Center

حالا اینو ببین که انگشتای نازتم مشخصه

img98.com Image Upload Center

اینجا رو چشمات باز بوده ولی تا خانم دکتر اومد عکس بندازه یه چشتو بستی

img98.com Image Upload Center

اینجا رو ببین توی چه خواب خوشی هستی . انگاری از من عکس انداختن

img98.com Image Upload Center

حالا عکس مامانو ببین چقدر شباهت


img98.com Image Upload Center

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني من می باشد