ماهانماهان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره

ني ني من

تولد دسته جمعي فرشته هاي ناز دي ماهي

1390/12/2 13:01
نویسنده : نيره
351 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزيزم بعد از يك ماه و ... كه از تولد دسته جمعي مي گذره تازه تونستم اين سه تا عكس رو پيدا كنم و اينجا بزارم ولي قول مي دم كه خيلي زود بقيه عكسا رو مخصوصا عكساي تكي رو از خاله زهرا مامان سارا كوچولو بگيرم ، فعلا اينا رو داشته باشه ...

 

30/10/1390

 

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

 

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

 

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

 

اينم بگم كه تولد توي خونه مامان بزرگ نوژا كوچولو بود و خاله فروغ خيلي خيلي توي زحمت افتاد از اينجا ازش تشكر مي كنم ، مرسي خاله فروغ واقعا شب به ياد موندني اي شد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعلی
13 مرداد 91 16:58
سلام عزیزم.تولدت مبارک انشالله120سالگی خوشحال میشم به منم سربزنید
سودابه
20 دی 91 21:58
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک هوراااااااااااااا از طرف من و نوه گلم محمد متین
نمدکده زیبا
24 آذر 93 7:07
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنی . در ضمن اگر دوست داری به گروه وایبری من بپیوندی یه پیغام به شماره 09352213143 بفرست تا عضو گروهت کنم که همه خانم هستن .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني من می باشد