ماهانماهان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

ني ني من

سيسموني ني ني من

1388/8/11 10:01
نویسنده : نيره
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ناز و وروجک من . چند وقته مامان حالش خوبنبود سرما خورده بود .

عزیزم برات خرید کردم با هزار ذوق و شوق ایشالا که به سلامتی تنت کنی

تازه برات هم عکس انداختم که یادگاری بمونه بزرگتر که شدی بهت نشون بدم و کلی حال کنی .

این خریدای اولیه ات هست

اینا لباساتن البته لباسای توی خونه بازم می خوام برات لباس بگیرم اینا

خیلی کمه برای نی نی گلم

img98.com Image Upload Center

img98.com Image Upload Center

img98.com Image Upload Center

img98.com Image Upload Center

 

 

img98.com Image Upload Center


این قنداقته ، الهی ، من می خوام تو رو توی این قنداقبپیچم و بچسبونم بغلم

img98.com Image Upload Center


 

 

این سرهمیه از همشون بیشتر به دلم چسبید خیلی دوسش دارمالهی با خوشحالی بپوشونم برات

img98.com Image Upload Center

 

 


اینم یه سرهمیه دیگه

img98.com Image Upload Center

 


این ست حولته ببین چه ناز و کوچولویه الهی که قربونت برم

  img98.com Image Upload Center

 

 


اینم سرویس بهداشتیته که هنوز تکمیل نشده

img98.com Image Upload Center

img98.com Image Upload Center

 

 


وای اینو نگاه کن تشک تعویضته . تو روی این لالا می کنی و منمقربون صدقت می رم . ببین خرگوشش چه نازه

img98.com Image Upload Center

 

 


اینا وسایل مامانن و همچنین کهنه های دم دستی و پیش بندت ،جیگر من

img98.com Image Upload Center

 

 


اینم یه شال و کلاه خوگشل که عمه زهرا برات بافته 

 

 

img98.com Image Upload Center


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني من می باشد