ماهانماهان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ني ني من

20 ماهگی ماهانِ مامان

1390/8/7 13:03
نویسنده : نيره
685 بازدید
اشتراک گذاری

 

20

به شیرینی نمره 20

و شاید به دشواری اش

20 ماهه شدی

نمیدانم در 20 سالگیت

آیا کسی چراغ این خانه را روشن نگه خواهد داشت

آه ای خدای مهربان

حرف های دلم را تو میدانی

من بی صبرانه در انتظارم...

 

عزیزم اولین روز از ماه بیستم 2 تا دندون بالا در کنار 4 تا دندونای قبلیت و 2 تا دیگه در کنار 4 تا دندونای قبلی پایین نیش زد و طی این یک ماه دوتا دندون عقب هم بالا و هم پایین دراوردی که کلا 16 دندونه شدی عزیزم .

حالا میریم سر فرهنگ لغات که این سری ماشالا گسترده تر از قبله:

آبدوغ : آبوخ

دمپایی : امبابی

خاپیس : خرو پف (یعنی خواب)

هویج : ابیج

تاب بازی : دابازی

دکتر : دو دو

انجیر : انجی

آدامس : آماس

مو : موی سر

بیا : بیا جلو

عقب : برو عقب

من : من

صد : هس

دویست : دی دیب

خداحافظ : ایدابس

هسته : هجه

یاعلی مدد : یا اَمد

اداره : ایدایه

با یکی که دعوا می کنی یا خوشت ازش نمی یاد دستت رو به طرفش دراز می کنی و می گی عقب یعنی برو عقب بزار باد بیاد .

وقتی دوست داری قصه بشنوی می گی "بعد" با چه نازی هم می گی خوشگلم ، اینم بگم که عاشق قصه ای مخصوصا قصه هایی که توش بع بعی و گاو و اسب و حیوونات دیگه باشه .


اینم از اولین دمپایی هات ببین چقدر کوچولو هستن فدای پاهای کوچولوت بشم .


این دمپایی حمومت که سایز 23 هست


سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان


اینم دمپایی بیرون با سایز 21 یعنی کوچکترین سایز دمپایی


سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان


اینجا هم دیدی دارم از دمپاییهات عکس میندازم بدو بدو اومدی و دمپایی رو پات کردی و این پاتو اوردی جلو بعد گفتی عس عس یعنی الان عکس بنداز


سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی مریم
10 تیر 91 0:52
دوست عزیز ممنونم از این که وبلاگ پسرک من را لینک کردین اما ای کاش برای کپی برداری از مطالب اجازه گرفته بودین و نام منبع رو ذکر کرده بودین شاید از نظر خیلی ها اتفاق خاصی نیفتاده باشه ولی من یه مقدار زیادی به نوشته هام و احساساتم برای پسرم تعصب دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني من می باشد