ماهانماهان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

ني ني من

18 ماه از تولدت گذشت

1390/5/23 10:41
نویسنده : نيره
315 بازدید
اشتراک گذاری

ماهان 18 ماهه با وزن 10 كيلو و قد ؟؟؟؟؟؟؟؟

ماهان جانم امروز 18 ماه از ورودت به اين دنيا گذشته  وجودت توي زندگي من و بابا قشنگ ترين اتفاقه زندگيمون با بودن تو رنگ و بوي ديگه اي گرفته .

از 20 خرداد تا 20 تير تو ماهان 18 ماهه من بودي ، قرار بود كه برات واكسن بزنيم ولي به خاطر مريضي اي كه براي من پيش اومد واكسنت عقب افتاد ، عزيزم خيلي اذيت شدي من يك هفته توي بيمارستان بستري بودم و بابايي هر روز تو رو مي اورد پيشم بهت شير مي دادم و بعدشم مي بردت پارك پيش بع بعي ها و اردكا كه عاشقشوني بهشون همه (غذا) مي دي و كلي كيف مي كني ، هر چند كه خيلي اذيت شدي ولي مثل يه مرد تحمل كردي عزيزم .

از اين حرفا كه بگذريم سخن فرهنگ لغاتت شيرين تره :


البته من به خاطر مريضيم زياد حواسم بهت نبود حتما هم همه چيز رو ننوشتم .

عس : عكس

نن :‌ قتد

آبجي :‌ آبجي

آبازي : آب بازي

آقاجي : مرسي

چند بار ماماني گفتي ولي دوباره يادت رفت و ماني صدام كردي

دستشويي رو هم شناختي مي دوني جاي جيش كردنه جيش بزرگ كه مي كني مي ري در دستشويي رو ميزني .


فداي حرف زدنت عزيزم كه روز به روز شيرين تر مي شه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني من می باشد