ماهانماهان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

ني ني من

تولد يكسالگي جيگر من

1390/5/23 10:37
نویسنده : نيره
272 بازدید
اشتراک گذاری

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز…

روز میلاد…

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک


ماهان يكساله با وزن 9800 و قد 75

گل من امروز 20/10/89 تولدته . چه روز خوبيه .

من اداره نرفتم بابايي هم سركار نرفت دوتايي پيش تو بودم اول يك كم برديمت برف بازي بعد يه تولد كوچولوي سه نفره برات گرفتيم البته قراره بعد از ماه محرم و صفر برات تولد مفصل بگيرم ولي فعلا اينو داشته باش تا بعد ...................


اينم عكساي برف بازيته

اينم بگم كه اصلا نذاشتي كلاهتو سرت كنم اين شال رو هم بابايي به زور چاپوندش توي كلاه لباست خلاصه اولش راه نمي يومدي

 


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز

اينجا كجاست ؟؟‌ چرا زمين اينقدر سفيده ؟؟ اصلا اين درخته چرا اينقدر بزرگه ؟؟

آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز

 

من مي ترسم


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


اينم شاهكار بابايي


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز

بابايي بيا منو نجات بده !!!!!


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


تا من كيك تولد رو بيارم تو هم يه كم استراحت كن


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


اين ني ني رو دوست ندارم تا كسي نيست بندازمش پايين 


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


تولد تولد تولدت مبارك آقا ماهان


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


چقدر من ذوقيدم


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


يكي بابايي


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


يكي ماهاني


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


مگه من نگفتم كلاه نمي خوام


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


اينجا هم كلي قاط زده بودي (سينه زني رو مي گم)

آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


ببينم مي تونم از دست اينا فرار كنم


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


بيا شمعا رو فوت كن تا صد سال زنده باشي


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


كم كم بايد شروع كنم


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


ببخشيد بي تعارف شروع كردم بفرماييد


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


ماهان در حال نگاه كردن به فيلم تولد


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


ولم كنيد ديگه من خسته شدم


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


اينم از هفته نامه اداره

آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني من می باشد