ماهانماهان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

ني ني من

تعيين جنسيت

1388/6/18 12:45
نویسنده : نيره
222 بازدید
اشتراک گذاری
امروز بهترین روز زندگیمه 

دیروز رفتم سونو

اول از خرابکاریم بگم که تا اومدم ماشینو از پارک در بیارم یه دور حسابی مالوندم به دیوار پارکینگ

و در عین بی خیالی بابايي رو عصبانی کردم و خندیدم

ساعت 6-6:630 بود که رفتیم سونو . وای نمی دوني جنسیت همونی بود که بابايي می خواست

یعنی بدون اینکه کاری کرده باشیم و رژیمی چیزی ..... آخه من بعد از بارداریم همش حسرت می خوردم که چرا تغذیمو درست نکردم تا بچه اونی که بابايي می خواد بشه به هر حال اونی که می خواست شد پسسسسسسسسسسسسسسسمممممممممممملللللللللللللللل.

یه پسمل تپل مپل که خانم دکتره همش شوبولتو به بابا نشون می داد .

خدا رو شکر

واقعاهرچي خدا بخواد همون مي شه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني من می باشد