ماهانماهان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

ني ني من

اسم پسر من چي مي شه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1388/11/7 12:24
نویسنده : نيره
537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز مامان

من فداي پسر فسقليم بشم .

30/10/88 سالگرد اردواج من با بابايي ،‌ برات شناسنامه گرفتيم .

چند ماهي بود كه تو انتخاب اسم براي تو بوديم ، گزينه هامون هم (ماهان، مهديار، مهيار، مهان) حتما مي خواي بگي چرا اينا ،‌ آخه مي خوام اسم و فاميلت با هم جور در بياد عزيزم .

ساعت 9 صبح بابا رفت كه برات شناسنامه بگيره .

من به بابايي گفته بودم كه ماهان خيلي دوست دارم ، ساعت 13 بابايي اومد ديدم اسم نازتو گذاشته ماهان ،‌ ماهان مهدياني .

خوشگل من ماهان من ناز من فداي اسمت بشم كه مثل خودت ماهه .

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني من می باشد