ماهانماهان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

ني ني من

بالاخره ني ني من در 20 دي 88 اومد

1388/11/5 10:05
نویسنده : نيره
196 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک

88/10/20 بالاخره رسيد .

صبح ساعت 6:30 من و بابا و خاله جون رفتيم بيمارستان چقدر هم هوا سرد بود ، تا ساعت 8:30 كاراي بستري انجام شد ساعت 9 منو بردن اتاق عمل ،‌ خاله جون مي گه ساعت 9:20 تو رو برده بودن بشورنت كه خاله تو رو ديده بود ، يه ني ني 3 كيلويي با 51 سانت قد حسابشو بكن چقدر چوچولو .

ساعت 10 بود كه كم كم به هوش اومدم خيلي درد داشتم .

منو بردن توي اتاقم ديدم يه تخت فسقلي كنار تخت منه بابايي هم اونجا ايستاده بود لبخند به لباش بود .

يه كم كه گذشت و من جابجا شدم بابايي گفت :‌ ديديش گفتم :‌نه ،‌ تختتو اورد جلوتر تا من ببينمت ،‌ يه كم سرمو اوردم بالا واي خدا ......... چه صورت ماهي ......... چقدر كوچولو ............... مرتب هم لباتو غنچه مي كردي انگار داري يه چيزي رو ميك مي زني .

گرسنت بود ولي خيلي به زحمت شير مي خوردي چون شير من راحت نمي اومد و تو هم بلد نبودي عزيزم

خيلي دلم برات مي سوخت گشنت بود ...........

اون شب تا صبح پيش خودم خوابوندمت مرتب هم بهت شير مي دادم ولي تو بلد نبودي بخوري .

خاله جون مي گفت :‌خودتو اذيت نكن بزار بچه توي تخت خودش بخوابه ولي من دوست داشتم پيش خودم باشي .

اينم چندتا عكس از لحظه اي كه براي اولين بار ديدمت

 

IrUpload


IrUpload


اينجا هم ديديم ناخن هاي نازت بلنده و خودتو چنگ مي ندازي دستكش دستت كرديم .


IrUpload

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني من می باشد